Logowanie do systemu

Aby uzyskać dostęp do systemu Call Center Online, należy w pierwszej kolejności zabezpieczyć łącze internetowe tunelem VPN.

Służy do tego plik NazwaTwojegoCallCenter.pbk udostępniony przez administratora systemu call center

  1. Uruchom plik NazwaTwojegoCallCenter.pbk
  2. Kliknij „Połącz”
  3. Zaloguj się indywidualnym  loginem i hasłem (login to domyślnie pierwsza litera imienia + nazwisko)

Po połączeniu plikiem .pbk, otwórz przeglądarkę (zalecamy Mozillę Firefox)  i wpisz https://NazwaTwojegoCallCenter.callcenteronline.pl

Po wpisaniu loginu i hasła kliknij  „Zaloguj”.

W zależności od uprawnień, po zalogowaniu użytkownik ma dostęp do modułu Agenta lub do modułu Administratora i dodatkowych aplikacji.

W przypadku błędnych danych,  użytkownik dostaje komunikat o niepoprawnym zalogowaniu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *