Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe:

  • Łącze internetowe – około 300Kb/s na każdego telemarketera
  • Komputer podłączony do internetu  (dwurdzeniowy procesor 2GB RAM)
  • Słuchawki nagłowne z mikrofonem
  • przeglądarka internetowa Mozilla Firefox (zalecana)
  • spokojne miejsce, w którym można prowadzić rozmowy

 

Logowanie do systemu

Aby uzyskać dostęp do systemu Call Center Online, należy w pierwszej kolejności zabezpieczyć łącze internetowe tunelem VPN.

Służy do tego plik NazwaTwojegoCallCenter.pbk udostępniony przez administratora systemu call center

  1. Uruchom plik NazwaTwojegoCallCenter.pbk
  2. Kliknij „Połącz”
  3. Zaloguj się indywidualnym  loginem i hasłem (login to domyślnie pierwsza litera imienia + nazwisko)

Po połączeniu plikiem .pbk, otwórz przeglądarkę (zalecamy Mozillę Firefox)  i wpisz https://NazwaTwojegoCallCenter.callcenteronline.pl

Po wpisaniu loginu i hasła kliknij  „Zaloguj”.

W zależności od uprawnień, po zalogowaniu użytkownik ma dostęp do modułu Agenta lub do modułu Administratora i dodatkowych aplikacji.

W przypadku błędnych danych,  użytkownik dostaje komunikat o niepoprawnym zalogowaniu.