logo systemu call center online
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?

System Call Center na 100% Online

Wielokanałowe rozwiązanie contact center w chmurze, to wszystko czego potrzebujesz, aby zwiększyć sprzedaż i zapewnić spersonalizowaną obsługę Twoim klientom.

14 dni bezpłatnych testów, od jednego stanowiska, bez umów lojalnościowych, bez ograniczeń.

System call center

Najbardziej potrzebne funkcjonalności

Sprawdź, które z funkcjonalności najlepiej sprawdzą się w Twoim Contact Center. Korzystaj dokładnie z tych, których najbardziej potrzebujesz.

Schemat IVR. Klient dzwoni, trafia na dialpad, stamtąd w zależności od wyboru trafia do jednego z konsultantów.

Skrypter

Drag & drop - tak budujesz scenariusz rozmowy. Zaprojektuj rozmowę tak, aby nic nie umknęło uwadze telemarketera. Wysyłaj SMSy i e-maile bezpośrednio z karty klienta.

CRM

Uniwersalny zestaw narzędzi, za pomocą którego sam decydujesz, jakimi cechami chcesz opisać swoich klientów. Skondensowana historia kontaktów z klientem w jednym miejscu.

IVR

Narzędzie do inteligentnego kierowania ruchem telefonicznym, które pozwala na znaczną oszczędność czasu zarówno klientów jak i telemarketerów.

Ozdobnik, niebieskie kropki różnej wielkości po prawej stronieNiebieska fala

home office

Praca na 100% zdalna

Stwórz wirtualny system telefoniczny dla zespołów sprzedaży i obsługi klienta, dostępny z dowolnego miejsca na świecie.

Fragment systemu, podgląd monitoringu online. Kwadraciki symbolizujące Agentów z informacjami o nich z ostatniej chwili.

Zdalna praca

Stanowisko konsultanta to podłączony do internetu komputer ze słuchawkami. Nic nie musisz instalować, wystarczy przeglądarka internetowa i już rozmawiasz z klientami.

Monitoring online

Na bieżąco monitorujesz Twoich pracowników. Widzisz i słyszysz online jak toczą się rozmowy. Sprawdzasz statystyki efektywności pracy.

Zdalna administracja

Pracą poszczególnych konsultantów zarządzasz w prosty sposób z poziomu przeglądarki internetowej. Możesz pracować niezależnie od miejsca, w którym właśnie przebywasz.

Fala w kolorze niebieskimOzdobnik, niebieskie kropki różnej wielkości po lewej stronie

omnichannel system

Wielokanałowa obsługa

Wszystkie media w jednym systemie: telefon VoIP, karta SIM, SMS, e-mail, chat, formularz kontaktowy na www, messenger.

Świat się zmienia, a my razem z nim.

Wypływające z dołu bąbelki, odległe malutkie, bliskie dość spore. Najbliższe trzy mają w sobie ikony mediów kontaktu: chatu, telefonu i e-maila.

Telefon (VoIP i GSM)

Realizuj połączenia za pomocą dowolnego operatora VoIP lub GSM, wysyłaj SMS-y za pomocą integracji z SMSAPI. Wszystko to jest dostępne z poziomu przeglądarki internetowej.

Mail

Wysyłaj dowolne e-maile lub twórz szablony i zarządzaj nimi z poziomu systemu call center. Cała komunikacja z klientem w jednym miejscu.

Chat

Umieść komunikator na swojej stronie WWW i obsługuj go z poziomu systemu call center. Wybierz co wolisz - klasyczny moduł chat lub Messenger.

automatyzacja połączeń

Odkryj moc dialerów

Zadbaj o efektywność pracy, wykorzystując mechanizmy automatycznego wybierania połączeń. Rodzaj dialera zmieniasz dowolnie w zależności od Twojej aktualnej potrzeby

Ikona telefonu wokół której krążą strzałki, symbolizujące automatyzację i ciągłość procesu. Obok twarze osób, które kolejno będą rozmówcami.

Manual dialer

Ten typ dialera podpowie Ci, z kim się umówiłeś na rozmowę, o czym już rozmawialiście i co zostało do ustalenia. Bez pośpiechu - klikasz i dzwonisz

Power Dialer

Automatyczne wybieranie połączeń, poprawi efektywność pracy i skutecznie zwiększy ilość wykonywanych rozmów. Ty decydujesz o prędkości dialera

Predictve Dialer

Wykorzystaj maksymalnie możliwości centrali telefonicznej. Zatrudnij dialera Predictive i zwielokrotnij liczbę efektywnych rozmów handlowych

System call center

Integracje

System Call Center Online możesz integrować z zewnętrznym oprogramowaniem za pomocą API lub skorzystać z gotowych rozwiązań.

Wszystkie dane widoczne w jednym oprogramowaniu.

Strzałki i okręgi przedstawiające integracje wybranych funkcjonalności systemu
SerwerSMS
SMSAPI
SMSplanet
KODA
Peoplefone
Baselinker
Talkie.ai
Allegro
Ozdobnik, żółte kropki różnej wielkości po prawej stronieŻóła fala górna

Kliknij i rozpocznij 14 dniowy bezpłatny test.

Od jednego stanowiska, bez umów lojalnościowych, bez ograniczeń.

Żółta fala dolnaOzdobnik, żółte kropki różnej wielkości po lewej stronie

Zaufali nam

Niebieskie kropki różnej wielkości po prawej stronieNiebieskie kropki różnej wielkości po lewej stronie

Cennik usług systemu Call Center Online

pro

PLN

249

netto / miesiąc / stanowisko

rozpocznij za darmo

Żółte kropki różnej wielkości po prawej stronie

kontakt z nami

Zadzwoń 71 60 60 920 lub napisz do nas, aby spersonalizować ofertę

Istnieje możliwość indywidualnej modyfikacji pakietów oraz systemu. Skontaktuj się z nami, aby uzgodnić warunki współpracy

Niebieska fala stopkiBiałe kropki różnej wielkości po lewej stronie
logo systemu call center online

Rozpocznij darmowy 14-dniowy test

Ulepsz swoje relacje z klientami i pozyskuj nowych prędzej niż kiedykolwiek - zacznij już teraz!

ikona siedziby firmy informatycznej

Adres korespondencyjny

Call Center Online Sp. z o. o.

ul. Stanisławowska 16

54-611 Wrocław, Polska

Ikona telefonu

Dane kontaktowe

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl
Ikona kłódki

Dane firmy

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571

Śledź nas

  • Ikona serwisu linkedin
  • Ikona serwisu facebook
  • Ikona serwisu instagram
  • Ikona serwisu youtube