System call center
Sprawdź, które z funkcjonalności najlepiej sprawdzą się w Twoim Contact Center. Korzystaj dokładnie z tych, których najbardziej potrzebujesz.
Drag & drop - tak budujesz scenariusz rozmowy. Zaprojektuj rozmowę tak, aby nic nie umknęło uwadze telemarketera. Wysyłaj SMSy i e-maile bezpośrednio z karty klienta.
Uniwersalny zestaw narzędzi, za pomocą którego sam decydujesz, jakimi cechami chcesz opisać swoich klientów. Skondensowana historia kontaktów z klientem w jednym miejscu.
Narzędzie do inteligentnego kierowania ruchem telefonicznym, które pozwala na znaczną oszczędność czasu zarówno klientów jak i telemarketerów.
home office
Stwórz wirtualny system telefoniczny dla zespołów sprzedaży i obsługi klienta, dostępny z dowolnego miejsca na świecie.
Stanowisko konsultanta to podłączony do internetu komputer ze słuchawkami. Nic nie musisz instalować, wystarczy przeglądarka internetowa i już rozmawiasz z klientami.
Na bieżąco monitorujesz Twoich pracowników. Widzisz i słyszysz online jak toczą się rozmowy. Sprawdzasz statystyki efektywności pracy.
Pracą poszczególnych konsultantów zarządzasz w prosty sposób z poziomu przeglądarki internetowej. Możesz pracować niezależnie od miejsca, w którym właśnie przebywasz.
omnichannel system
Wszystkie media w jednym systemie: telefon VoIP, karta SIM, SMS, e-mail, chat, formularz kontaktowy na www, messenger.
Świat się zmienia, a my razem z nim.
Realizuj połączenia za pomocą dowolnego operatora VoIP lub GSM, wysyłaj SMS-y za pomocą integracji z SMSAPI. Wszystko to jest dostępne z poziomu przeglądarki internetowej.
Wysyłaj dowolne e-maile lub twórz szablony i zarządzaj nimi z poziomu systemu call center. Cała komunikacja z klientem w jednym miejscu.
Umieść komunikator na swojej stronie WWW i obsługuj go z poziomu systemu call center. Wybierz co wolisz - klasyczny moduł chat lub Messenger.
automatyzacja połączeń
Zadbaj o efektywność pracy, wykorzystując mechanizmy automatycznego wybierania połączeń. Rodzaj dialera zmieniasz dowolnie w zależności od Twojej aktualnej potrzeby
Ten typ dialera podpowie Ci, z kim się umówiłeś na rozmowę, o czym już rozmawialiście i co zostało do ustalenia. Bez pośpiechu - klikasz i dzwonisz
Automatyczne wybieranie połączeń, poprawi efektywność pracy i skutecznie zwiększy ilość wykonywanych rozmów. Ty decydujesz o prędkości dialera
Wykorzystaj maksymalnie możliwości centrali telefonicznej. Zatrudnij dialera Predictive i zwielokrotnij liczbę efektywnych rozmów handlowych
System call center
System Call Center Online możesz integrować z zewnętrznym oprogramowaniem za pomocą API lub skorzystać z gotowych rozwiązań.
Wszystkie dane widoczne w jednym oprogramowaniu.
kontakt z nami
Istnieje możliwość indywidualnej modyfikacji pakietów oraz systemu. Skontaktuj się z nami, aby uzgodnić warunki współpracy
Call Center Online Sp. z o. o.
ul. Stanisławowska 16
54-611 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571